29 Ocak 2012 Pazar

Altın kızlar

Oooo altın kızlar hatta çıtır kızlar bile katıldı onlara..Cumartesi sabah bütün haftanın yorgunluğunun acısını çıkarttı bünye :) epey geç kalktı.Dışarıda karla karışık yağmur çiseleyince dışarı çıkma planından vazgeçip bir film izlemeyi tercih etti.Bir Zamanlar Anadolu da yı izledim tabii intten pek keyifli olmasa da güzeldi.Dalından düşen elma su akıntısında yuvarlanıp çürük elmaların yanın da takıldı kaldı,biraz kaçmak için çabaladı ama nafile..bütün erkekler muhtarın kızına acıdı,kendi hayatlarında ki kadınların farkında değilken.Kısaca Türk insanını güzel anlatmış kendi doğrusuyla,doğu,batı farketmiyor..bakmak ve görmek arasında ki fark...
Akşam altın kızlar yine bir türk tarafından işletilen ama pizza ağırlıklı,öyle türk yemekleri değil de avrupa mutfağına ait yemekleri olan bir restorana gittik.Aslında meksika restoranıydı plan bize tr den misafir bir altın kızımız olunca onun damak zevkine uymaz düşüncesiyle bu tercihi yaptık.
Yine bol gülmeli keyifli bir geceydi,çıtır kızların biri pizza,biri lazanya tercih etti.Kardeşin biri ben sağlıklı yiyeceğim dedi :) allahım şöyle her şeyin porsiyonuna göre kalorisini saydı dedim yeter.Kırk yılda bir zaten böyle yiyiyoruz hesap kitap yapamam(zaten matematik zayıf:) neyse ızgara et sebze salata ağırlıklı tercihler yapıldı.Ben şöyle bonfile ve sebze yanında patates kızartması özlemişim ,tabii benim patatesime eller uzandı bir tane diye diye :)öyle diyet yapamam ne yalan söyleyeyim ama zaten aşırı yiyen değilim,kendime pratik yemekler yapınca zaten sağlıklı oluyor ;)
Tr den gelen altın kızımız bizi bol bol güldürdü tr maceralarıyla..
Keyifli bir akşamdı yani,yine tekrarına deyip evlerimize döndük.
Ben bir film daha izleyerek hayli geç yattım.Şimdi fırsat bulunca böyle işte üstüste oluyor ben de,okurkende neyse bazen peşpeşe kaç kitap okuyorum ama bazen de olmuyor mola gerekiyor bünye işte..İkinci film Amelia ,filmbiografi..Atlas okyanusunu uçakla yalnız geçen ilk kadın pilot.1937 de ABD li meslekdaşı Fred Noonan ile Locheed Electra modeli çift motorlu uçakla dünya turuna çıkan,yolculuğun üçte ikisi tamamlanmışken uçak pasifik okyanusunun ortalarında bir yerde kaybolur.Tüm aramalara rağmen bulunamaz.20 haziran 1938 de öldüğü ilan edilir.
Böyle işte..sabah da incir reçeliyle devam ettim.
Bir film daha izlesem mi diye düşünüyorum :) hazır fırsat varken.
İyi pazarlarrrrr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails