30 Ocak 2012 Pazartesi

Günaydın Pazartesi




Bol keyifli bir haftasonundan sonra pazartesi güzel göründü gözüme :)
Seviyorum şu her daim yüzleri gülümser gibi duran insanları
biraz da anatomik gülümsemese de gülümser gibi o yüz ne güzel.
Bizim buralar da öyle tr de ki gibi alışveriş yapınca alışverişinizi
poşetlere dolduran yok.Bir kaç kez öyle rast gelmiş şaşırmıştım.
Bunca yıldır burdayım böyle bir uygulamayı yapan tek bir yer var.
Bana en yakın coop alışveriş yeri orada kasa da çalışan bir bey var,
40-50 arası galiba yaşı tam bilemeyeceğim bu konuda iyi değilim
bana sakın kaç gösteriyorum diye sormayın ;)
İşte bu bey herkesin ama herkesin alışverişini hemen fiatını okutur okutmaz
poşetler,buzluklar ayrı sebzeler ayrı..eğer o gün o kasada ise hemen oraya yönelirim.
Hem kibar hem hamarat :)
Bu gün onun kasasıdaydım da,herkes işini bu kadar severek yapabilse keşke..
Evet günaydın pazartesi,günaydın dünya...

Foto : Güneşi ve denizi özleyenlere,biz de kar yok bu yıl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails