15 Ocak 2012 Pazar

Bugün Pazar

Sabah benim için erken sayılabilecek bir saatte uyandım.
Saate göz atınca ah daha erken birazcık daha deyip gözlerimi kapadım.
Ama bir yandan da uyuyup kalmayayım saat 10 da terapim var diyorum
kendime.. öyle bir on dakika gözlerim kapalı yattım,sonra kalk geç kalma dedim.
kalktık yani sonra mutfağa geçip takvime göz atınca aman allahım bugün pazarmış :))
Oysa ben pazartesi sanıyorum..
Neler oluyor bana çözemedim bir terslik var ama ...Benim tersim dönmüş durumda galiba..
Tabii sevindim kahve keyfinden sonra şu aklıma taktığım monitör olayını çözmek için
pc başına geçtim ne yaptımsa oluru yok.Böyle anlarda çok sinirleniyorum şu
bilgisayar ayar işlerini tam anlayamadığım için çoğu ingilizce zaten oda bende yok..
İntte ara tara derdimin dermanını bulamadım yani..
Geri götürüp değiştirmeli al sana bir zaman dilimi daha harcanacak.
Ucuz etin yahnisi yenmezmiş diye boşuna dememişler satıcı en ucuzunu bana sattı
aralarında fark yok bu eski sürüm bu yeni diye..sorcam ben ona ;)
Bu ayar işleriyle baktım ki ooo vakit epey ilerlemiş,bir kahve molası daha..
Hava güneşli ama balkona çıktım soguk donduruyor bırrr.
Yeni komşum bir fransız giriş kata taşındı,arabasını temizliyor.
Ben ona alpacino ismini taktım ; birgün yine balkona çıktım baktım yeni komşu
arabasına binmek üzere siyah takım elbise siyah fötr şapka beyaz bantlı,beyaz kaşkol aman allahım
yukardan kuş bakışı görüntü beni çok güldürdü..yani mafyavari bir görünüm aklıma gelen ilk isim
bu oldu.
Neyse bu kadar dedikodu yeter..
Bugün dilimde niyeyse Barış Manço'nun bu parçası ;
Hava soğukmu soğuk ellerim ceplerimde
bir türkü tutturmuşum anlıyorsun değil mi...

İyi pazarlar...

2 yorum:

  1. ben de bizimkilere kızdım bu gün benimle birlikte ayaklandılar
    kendime ayırdığım saatleri çaldılar...
    Burada dün lapa lapa kar yağdı bu günse ışıl ışıldı hava.

    Haha senin komşu gerçekten de baba çıkmasın sonra

    YanıtlaSil
  2. PC halledilir,takma kafana:)
    Ama tarz adamları severim:)
    "adam" burda sadece bay değil tarz kadınları da severim.
    Komşun mafya değildir heralde:)
    Eğer öyleyse sırtın sağlam demektir onu da takma kafana :D
    sevgiler asis :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails