14 Ocak 2012 Cumartesi

Kırmızıyı yeşil görmek

İnsan kırmızıyı yeşil görürmü :) ben gördüm.
Birkaç gündür bozuk olan pc'nin ekranını almak için
dışarı çıktım.Hava güneşli ama buuzzz gibi bir soğuk var.
Her yer kalabalık herkes birşeyler alıyor eli boş gezen yok :)
çılgınlar gibi alışveriş yapıyoruz galiba...
Park yerlerine girince kapalı olanlar özellikle nereye park ettiğime
dikkat ederim ki çabuk bulayım eğer sık gitmediğim bir yerse :)
işte bir şey belirlerim çıkışa sağ taraf gibi..burda da yeşil  C bölümü
ikinci sıra gibi kendime unutma dedim.İşim bitince gittim yeşil bölüme C ye
ara tara araba yok :(
görevlilere sordum arabamı bulamıyorum,kırmızı bölüme bak dediler.
Ama ben yeşile park ettim ki..eh gidip bakalım en azından elimde ekran kutusu
kocaman zaten kolum ağrıdı.Gittim kırmızı C bölüm ikinci sıra araba orda :)
ben nasıl kırmızıyı yeşil kaydettim aklıma hala bulmuş değilim :)
İyi güzel de eskisinden biraz daha büyük  monitörü taktım pcye
kullanım klavuzunda bilgi yok ayar için koca ekran da orta da küçücük pencere
oldu canım sıkıldı ne yaptımsa ayarını bulamadım,bir bilende bulana kadar böyle idare artık..
Yeni yılla birlikte de elektronik eşyalar benim evde rahmetli olmaya başladı :)
Şöyle içimden gelen attt herşeyi yenile,yeni ev yeni eşya yeni semt :) tabii
demesi kolay..
Ben en iyisi gidip biraz kitap okuyayım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails