12 Nisan 2012 Perşembe

Bahar,Enginar

Enginar tamam da bahar saklandi günlerdir yok ortada..yagmurlu soguk puslu bir hava var.Hatta kar da yagacakmis,hava durumunun yalancisiyim.



Enginar demistim evet corbasini uydurdum.Belki yapan da olmustur bilmiyorum.Enginar tane olarak satiliyor burda daha cok italyadan gelir.Almisim dolapta iki gündür hadi fazla vaktim yok uydurayim pratik birsey dedim.Saplarini kesip bol limonlayip attim tencereye biraz tuz birkac damla zeytinyag suyunuda söyle iki porsiyonlu ekledim kaynadilar.Iki avuc arpa sehriye de attik mi kaynasin ..bana göre nefisti yapraklari siyirarak suyunu kasiklayarak yedim :)Bu ögünüde böyle atlattik sükür ;)
Haberleri izlemiyorum güya ama internette ister istemez okuyoruz herseyi,okudukca malum moral sifir...
Sondayiz dibe vurduk artik..Ama gün gelir bu hesapta kitapta keserde sapta döner elbet..inaniyorum...
Is güc kosusturmaca hayat devam ediyor iyiyim özel olarak sükür birde su memleket meseleleri olmasa daha keyifle yazmak gelecek icimden ama..Du bakali nolcek...
Simdi is zamani gideyim.

2 yorum:

  1. aaa ben bu posta anlı şanlı koca bi yorum yazmıştım ayol. Bizim enginarcıyı bile anlatmıştım.

    Bu şeklini hiç yemedim. Yapraklı hiç denemedim yani. hep çanak olarak pişiririm. Ama çok da merak ediyorum. Acaba bizim pazardakiler olur mu yoksa İzmir de bebek enginar diye satıyorlar onlar mı? bu şekil.Neyse bir denerim.

    YanıtlaSil
  2. Lale bazen banada oluyor yaziyorum o kadar füf yok oluyor :)bunlar bebek denilen cins ufak oluyor canaklari..öptümmm

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails