7 Nisan 2012 Cumartesi

Paramparca

Teoman`i  severim.



Bahsetmistim daha önce biraz degisim yapiyorum yine yasadigim ortami daha keyif alacagim hale getirmek.Haliyle is cok paramparca olansa ellerim,ister istemez saga sola carpiyorum.Yaklasik iki haftadir havalar günesli ve cok güzeldi.Iki gündür yagmur yagiyor ara ara ama cok serin degil.Ben zaten evin icinde onu topla bunu kaldir durumlari olunca disarisi pek umurumda degil hatta böyle olmasi iyi :) güzel havada evde olmak zor gelirdi.Böyle iste evin ici kalk gidelim durumlarinda her yanim agriyor yorgunluktan ama bitince keyfini cikaracagim tabii ki...Paskalya tatili böyle geciyor anlayacaginiz,ne caliskanim dimi..Esyalar gelmedi gelse biran önce yerlessem fena olmayacak hani.Simdi kendime bir popkorn yapip tv karsisinda uzanacagim :) cünkü pilim bitti bu günlük sarj etmem lazim...Keyifli bir haftasonu dilegimle...

5 yorum:

  1. oh ya paramparça Teomanın şarkısı olsun... keyifli bir şeyler yaparken parçalanmış olsun ellerin tamam paramparça buraya kadar olsun:))
    Gerisi daima mutluluk olsun.
    öptüm çook

    YanıtlaSil
  2. Asicim iyi pazarlar sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Aykırı bir insan olunca ne sen sana ne de diğerleri bir diğerine sahip çıkmıyor
    Bende severim teomanı ama o da aykırılardan işte:(Yeni cicilerin hemen gelir umarım :)Çok sevgiler asiscim.Bir koca buket Papatyalar bıraktım sehpana:)

    YanıtlaSil
  4. canım teomanı ve bu parçasını çok severim,
    sana kolay gelsin
    güzel evinde keyifle oturmanı diliyorum
    yeni eşyalarınla
    sevgiler iyi haftalar

    YanıtlaSil
  5. yenilenmek guzeldir :) kolay gelsin, keyifli bir hafta senin olsun :) sevgiler...

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails