28 Temmuz 2012 Cumartesi

Fiesta..

Orası burası derken yine kürkçü dükkanına döndük.Sıcağı sıcağına yazmayınca bir tembellik oluyor işte :)Sondan başlayayım en iyisi..
Evim evim güzel evim diye boşuna dememişler.Bendeniz biraz evcil olduğum için bir zaman sonra evimi özlüyorum.Tabii evim evim geldiğimde yeni tadilattan çıktığı için işim çooktu..Hemen ertesi günde işbaşı yapınca halimi düşünün artık,neyse düzenlendi yerleşti missler gibi oldu nihayet.Bir ay içersinde iki ayrı tatil izin işte ne derseniz :) sıkıştırınca biraz bünyeye fazla geldi.Aile bu yıl nerdeyse tamamı bir araya geldik,yedik içtik bool bol eh akabinde biraz fazlalıklarımız oldu.Karadeniz sahilinde annemizin doğduğu yerde her yıl olduğu gibi ama bu yıl hepimiz bir eksikle 2,5 hafta gibi kaldık.En küçük kardeş İstanbuldan motoruyla bizden gizli gelince o kadar yolu helal sana dedik.Bize söylemişti aslında daha önce motorumla gelicem diye biz hepimiz hayııırrr o kadar yolu tek başına iti var kopuğu var olmazzz..dedik :) oda karışmayın üleyn bırakın hayatımı yaşayayım dedi..sonra tamam gelmiyorum,meğer bizi kandırmış ;) yani çılgın çok bizde,arada didişiriz de böyle ama güzeldi bir arada olmak.Havalar ilk bir hafta yağmurlu ama öyle çok serin değildi iyi de oldu ferah ferah,son hafta deniz mevsimini açtık,kuzularla deniz kenarında bol vakit geçirdik.Sonra sırayla ayrılıklar başladı,herkes evine dağıldı :) İstanbul da çok kalamadım birkaç resmi işim vardı onları hallettim.Zaten İstanbul sıcağında adım atacak derman kalmıyor.Burası da bir haftadır çok sıcaktı bugün biraz çiseledi kapalı hava şöyle iyice bir yağsa ferahlasa ortalık.Birazdan havaalanına gidip kardeşi karşılayacağım,gidenler dönüş yolunda..Venedikle ilgili yazıyı henüz yazamadım yakında diyelim :) keyifli zamanlar...Başlık italyanların malum fiestası bir sonraki yazıda anlatırım.

4 yorum:

  1. herşey çok seri, hızlı ama gönlünce geçmiş :)
    mühim olan keifle yaşamaksa dilerim sağlıkla devam eder.

    çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ailenle kısa da olsa bir araya geelmen çok güzel olmuş. Umutulmayacak anılar. Ne güzel. Diznarda'dan İzmir'e yolcu kalmasın. Yarın da bana yol görünüyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. aile tatillerine bayılrım ben de... Bu sefer görüşemedik Asisim inşalah Eylülde acısını çıkarırız.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Nunu ama ne hız bu yıl jet hızıyla gidiyorum :) güzeldi ama yinede :) sevgiler sana..
    .............
    Figen'cim iyi tatiller,opuyorum.
    ...............
    Lalem inşallah kısmetten ötesi olmuyor bazen,opuyorum.

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails