29 Eylül 2012 Cumartesi

Ne Kadar...

Hamaratim mi ? desem..
Bugünlerde..
önce bu hafta nasil gecti dersem
biraz yagmur biraz günesli günler
tabii ki ise gidip gelmeler,cok fazla degisik bir sey yok aslinda..
Her yil  beni ziyaret eden balikcil kusu yine geldi salina salina gezindi
derede...Cuma baslayan yagmur bugünde yagdi sürekli,hava serinledi epeyce
canim hic disari cikmak istemedi.Ben de vurdum kendimi mutfaga :)
Bu yemek bloglari insani bastan cikariyor bazen,hadi bir pogaca yapayim
eh oldu olacak bir de kek olsun derken patates pizzayla yeter gari dedim kendime..
Zaten haftanin yorgunu bünye iyice yoruldu :)
Simdi oturup yeme zamani,ne olacak benim halim böyle ;)
Keyifli pazarlar olsun hepinize..





2 yorum:

  1. amanın neydi onlar öyle. Bugün sonunda Nazlı protesto çekti bana, hiçbirşey yapmıyorum diye. Yarın kek ve poğaça günü yapıcam onlara...

    Öptüm çook

    YanıtlaSil
  2. Asicim inşallah güzel işlere başlıycağım.Patates pizza favorim.Fena halde özendim yapıcam ennn kısa zamanda,yahu kuzular ne alemde özledim onları,sevgilerrrr.

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails