30 Eylül 2012 Pazar

Pazar ve kuzular..

Sabah öglene dogru bir nrli kuzu telefonda
annane ben Devin :)
napsin cocuk annane karistiriyor
pesin pesin adini söyleyip kurtuluyor.
Anneye soruyor ne söyleyecektim anne..
Annane ben sana gelecegim.
Isin özü bendeydi tüm kuzu familyasi :)
Annekuzunun el atmadigi is kalmadi,
mini bir serasi var,karalahana,domates,kabak,cilek,salata,
havuc vs.ne bulduysa dikti yetistirdi.
Bugünde torlayip toplayip geldiler pisirdik yedik afiyetle..
Benimde dün yaptiklarimla eh bayagi zengin bir sofra oldu.
Kuzular artik büyüyorlar ama yaramazlik son gaz devam :)
Son zamanlarda pek bir araya gelmeye firsat olmadi,
iyi oldu.Simdi onlarin dogumgünü hazirliklari var
aman allahim tam senlik herseylerini kendileri hazirliyorlar.
Konusu sirkmis efendim,hava güzel olurda keyfini cikarirlar insallah.
Bugünde böyle gecti gitti..
Saglikla...

2 yorum:

  1. yarın kesin kabak kızartması var evde, pzarımız zaten de çiçeğini bulmk imkansız...

    afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  2. harika doğal organik mamalar yaptın demek ki anane :))

    kuzuların ne mutlu olmuşlardır
    keyifli bir hafta diliyorum sana asissim

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails