28 Kasım 2012 Çarşamba

Pöfff :)

Bu aralar fazla seksenler izledim.
Aslında araya sıkıştırıyorum birşeyler de yazmaya gelince pil bitiyor işte..
İki hafta önce dedemin insanlarını izledim. Özlemek.. İnsan nereye giderse gitsin,şartlar iyi ya da kötü farketmez. O çocukluğun geçtiği yer doğduğun yer hep özleniyor niyeyse...
Ben de özledim işte ..
Abuk sabuk şeyler gündemi meşgul ederken biz güzel şeylerde yapıyoruz.
Kitabım hala gelmedi bekliyorum. Kardiş gitmiş herkese almış :)
Böyle işte bu aralar. Yılbaşı yaklaşıyor Noel hazırlıkları çoktan başladı vitrinlerde ama benim vakit yok bu aralar avarelik yapmaya.
Şunun şurasında ne kaldı ki haftasonuna ..

1 yorum:

  1. Noel zamanı da ne güzeldir oralar cıvıl cıvıl
    canım kitabının bir an önce eline geçmesini diliyorum
    merakta kaldın sen iyice :))
    öptüm

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails