3 Aralık 2012 Pazartesi

Soğuk çok soğuk

Bize kış tam anlamıyla geldi. Eksilerdeyiz bıırrr.
Pazar sabahına kar yağışıyla uyandık.
Bu haftasonu evde değildim. Cumartesi de çalışmış olunca bünye artık helak oldu.
Yazın evlenen arkadaşın kızı için bir grup ziyarete gittik. İsviçre'ye ilk geldiğim yıllarda tanıdığım arkadaşlar vardı. Hepsinin hikayesi bir kitap olur aslında.. Çoğu malülen emekli olmuş belleri sakat.
Eski günlerden sohbet derken vakit gece yarısı olunca bende arkadaşımda kaldım. Pazar da biraz yürüyüş derken haftasonu bitti.
Benim bir adını alpacino koyduğum komşu vardı hani :) gitti taşındı. Yerine İspanyol bir genç çift geldi. Valla bu evde üç daire var hepsi ruh gibi kimse kimseyi görmüyor, duymuyor çıt yok :)
Efenim belki duymamışsınızdır bilmiyorum. Geçen hafta gazete haberi bu : Maya takviminin sonu olması dolayısıyla hani kıyamet bekleyenler var. 21 Aralık da kıyamet kopacak diye inananlar malı mülkü satıp sektelere bağışlamış ;) kimileride özel mahzenlerine yiyecek stoku yapıyormuş...
Valla biz aynen işe devam o gün son iş günü ;) bekleyip göreceğiz.
Hayatın koşuşturmacına tam gaz devam.
Güzel bir hafta dileğimle...

4 yorum:

  1. kış ankaraya da yağmurla geldi canım yüksek yerlere kar yağmış
    soğuk çok soğuk günler bizi bekliyor
    aman üşütme
    21 aralık benim için de diğer günlerden farklı olmayacak :)))
    sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. buraya da kış geldi, eskişehire bugün karla karışık kar yağıyor.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. buraya da yaz geldi biraz gec kaldi ama geldi sukur! :)
    imza kizin da senin de mektubun varmis tebrik ederim! turkiye'ye gidince alicam mutlaka kitabi...
    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Meralcim, öperim.
    ..........
    Kış kapıya dayandı Dilek :) sevgiler.
    .........
    Fatmacım aynen ;) öpüyorum.

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails