28 Şubat 2013 Perşembe

Bir nefes sıhhat gibi..

Yokmuş..
İnsanın neresi ağrıyorsa canı orda derler.
Çok doğru bir söz.
Hiç bu kadar uzun hasta olmamıştım. Üç haftadır içtiğim ilaçlardan
fenalık geldi. Kolay kolay ilaç içenlerden değilim ama gerekince mecbur içiyormuş insan.
Aralık ayından bu zamana kadar 119 saat güneş görmüşüz toplamda 900 küsur saat ettiğini hesaplarsak az bir zaman dilimi..
Deprasyon,grip vakaları tavan yapmış durumda...
Neyse umarım bu puslu kışın sonu uzun bir bahar olurda değer beklemeye :)
Yan gel yat Osman durumlarını bitirdim. Çok uzun yan gelip yatmakta sıkıcıymış test ettim. Kulak iltihabı durumları mevcut olsa da ilacımızı alıp tıpış tıpış yolcudur abbas...
Allah dermansız dert vermesin der, her nerede hasta varsa acil şifalar dileğimle gideyim bakalım.



6 yorum:

  1. Cannım benim ne çok çekmişsin öyle
    Allah acil şifa versin
    biran önce düzelirsin inşallah
    öpyüorum seni

    YanıtlaSil
  2. iki gündür üstümden kamyon geçmiş gibi...Çok sıcağı sevmem ama sanırım güneşi özledik.

    Çook geçmiş olsun Asisimm çok öptüm,kucakladım.

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun Asisciğim. Umarım bahar yakında gelir güneşli günlere kavuşursunuz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  5. Az kaldı, mart martlığını yapacak; sonra bahar gelecek.
    Çok geçmiş olsun; herkese sağlık, huzur...

    YanıtlaSil
  6. Aysema'cım tşkler. Amin diyeyim ben...

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails