4 Mart 2013 Pazartesi

Güneşi içime çektim

Nihayet kendime geldim şükür :)
Soğuk, sis pus birde hastalık eklenince fena yani :)
Pazar günü öğleden sonra güneş yüzünü gösterdi.
Nasıl üstümü değiştirip kendimi attım dışarı bilmiyorum.
Tabii rüzgar vardı ısıran cinsten olsun yine de şehri turladım.
İnsanlar Aare nehri kıyısında ki cafelerde güneşleniyordu.
Estiği için oturamadım ama iyi geldi yürüyüş.
Bu hafta hep güneşli olacakmış yaşasın ;)
Buldumcuk oldum galiba...
Şimdi balkonuma vuran güneşe karşı bir kahve keyfi yapayım.
Güzel bir hafta olsun herkeslere ...

2 yorum:

  1. kahve tadında,güneş sıcaklığında güzel bir hafta olsun hepiciğimize :)

    YanıtlaSil
  2. Selam Pınarpare :) inşallah ..teşekkürler.

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :)içinden geldiği gibi...

LinkWithin

In Verbindung stehende Pfosten mit Thumbnails